LCD generator !


I made this widget at MyFlashFetish.com.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 6 January 2012

jhea!!!!!!

jheaa!!!!1eppiy gileer ary niey...^_^
tadi kan..kan kan....saya kan kan...dapat kan..kan...jumpe dengan kan kan...dengan..alah....dengan ~TUTT~
tapi kan,...bodoh jugak saya waktu 2...tatau lah ap bende yang bodoh nye...saya ada dengar dy panggil...ingt panggil ummu..rpe-rpe ny saya...YA ALLAH!!bangang nye aq niey!!!!!!!!!><
alahai..pas 2...saye suro hanis...panggil dy..teman saya dok kat luar..dh kenderaannny dh sampai plk..ish!!
SPOILED lah!!!:'(
sediyh..tapiey gembira...^_^
GKP....balqis...saya..ummu..aina...hanis....SUMER masok kadet polis...:))
pas 2...nk daftar nama untuk jadiey pengawas pulak...:))
haish..dapat ker...x ker..x kesah lah...asalkn kami...masih satu geng...:))
arap...minggu dpn dpt jumpe dy lagi....AMIN!!!!doakn tau!!!:)
tadiey...saya dapat jumpe wanie....apiz...<3....daus....nahim....ramai lah..hhe~
WE GKP WILL BE FRIENDS FOREVER AND AFTER!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment